tisdag 12 januari 2016

Tisdag

Hej

Det var roligt att träffa alla glada barn igen efter jullovet. Särskilt roligt var det med tanke på att jag nu äntligen har påbörjat mitt arbete i klassen. Jag har ju träffat klassen vid ett tidigare tillfälle och det känns skönt att nu vara på plats. I dag har vi pratat om vad vi har gjort när vi varit lediga från skolan. Alla har även ritat och skrivit ord till. Jag kommer även ägna  de kommande veckorna till att kolla av barnens olika kunskaper och förmågor för att sedan lägga upp undervisningen utifrån det. Jag har i skrivandets stund ingen mail men kommer skriva ut det här på bloggen så fort den är aktiv. Har ni några frågor eller funderingar innan dess är ni välkomna att ringa hit och prata direkt med mig.

Med vänlig hälsning, 
Jessica Hård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar